Mijn bestelling
Klantenservice
- keyboard_arrow_right Vacatures
- keyboard_arrow_right Veelgestelde vragen
- keyboard_arrow_right Laagste prijsgarantie
- keyboard_arrow_right Betalingsinformatie
- keyboard_arrow_right Mijn bestelling
- keyboard_arrow_right Gratis transportbus
- keyboard_arrow_right Bezorgen en verzenden
- keyboard_arrow_right Retourneren
- keyboard_arrow_right CBW-erkende voorwaarden
- keyboard_arrow_right Service & Garantie
- keyboard_arrow_right Review Policy
- keyboard_arrow_right Cookieverklaring
- keyboard_arrow_right Privacybeleid
- keyboard_arrow_right Disclaimer
Welke garantie heeft u?
U kunt de orderstatus van uw aankoop nu 24 uur per dag en 7 dagen per week volgen. Ook wanneer u een vraag heeft of servicemelding wilt doorgeven. Snel en gemakkelijk!
Heeft u een Kruit & Kramer Plus Service afgesloten?
Als u een Kruit & Kramer Plus Service heeft afgesloten, dan heeft u recht op 5 of 7 jaar volledige garantie. U kunt in dit geval uw servicemelding rechtstreeks online melden bij All in House of telefonisch contact opnemen met All in House B.V.: (+31) (0) 88 111 0550.
All in House B.V. maakt direct met u een afspraak voor beoordeling en/of herstel.
Heeft u geen Kruit & Kramer Plus Service afgesloten? Dan zijn de CBW voorwaarden van toepassing. U heeft maar liefst 2 jaar volledige garantie. Dit betekent dat u hierdoor de eerste 2 jaar geen extra reparatiekosten betaalt indien het een gegronde garantiekwestie betreft.
Veel servicevragen kunt u direct zelf oplossen.
Kijk eerst eens op onze uitgebreide adviespagina’s met veel informatie, tips en oplossingen. Daarnaast hebben wij voor u de 12 meest gestelde productvragen op een rijtje gezet, deze kunt u hier vinden. Wellicht staat daar al het antwoord bij op uw vraag