Mijn bestelling

Welke garantie heeft u?

Je kan de orderstatus van je aankoop nu 24 uur per dag en 7 dagen per week volgen. Ook wanneer je een vraag hebt of servicemelding wilt doorgeven. Snel en gemakkelijk!

Heb je een Kruit & Kramer Plus Service afgesloten?

Als je een Kruit & Kramer Plus Service hebt afgesloten, dan heb je recht op 5 of 7 jaar volledige garantie. Je kan in dit geval je servicemelding rechtstreeks online melden bij All in House of telefonisch contact opnemen met All in House B.V.: (+31) (0) 88 111 0550.
All in House B.V. maakt direct met je een afspraak voor beoordeling en/of herstel.

Heb je geen Kruit & Kramer Plus Service afgesloten? Dan zijn de CBW voorwaarden van toepassing. Je hebt maar liefst 2 jaar volledige garantie. Dit betekent dat je hierdoor de eerste 2 jaar geen extra reparatiekosten betaalt indien het een gegronde garantiekwestie betreft.

Veel servicevragen kan je direct zelf oplossen.
Kijk eerst eens op onze uitgebreide adviespagina’s met veel informatie, tips en oplossingen. Daarnaast hebben wij voor jou de 12 meest gestelde productvragen op een rijtje gezet, deze kan je hier vinden. Wellicht staat daar al het antwoord bij op je vraag.

Mijn Bestelling

Op elke verkooporder staat een unieke code, waarmee je je geplaatste order kan volgen, informatie in kan zien, service meldingen plaatsen en meer. Deze track en trace functionaliteit hebben wij geplaatst op een externe website. Middels de volgende button kan je naar deze website navigeren en je order inzien.
Bestelling Zoeken